Biten Tüm Yeni Transferler 2020

8 423
139
 
Merhaba Arkadaşlar, Biten Yeni Transferlerde yeni bölümdeyiz.
Transfer dönemi Devam ediyor.Ocak ayında biten ilk transferleri derledik iyi seyirler.

Transfer haberleri için Transfer Fısıltılarını takip edin. Sporda olan güncel gelişmelerden anında haberdar olun.
İletişim : barsbz@outlook.com

Şarkı 1 : Song: My Way
Artist: Bazanji
Album: Outlier
Şarkı 2 : Song: King
Artist: Bazanji
Album: Outlier
Spor
Süre: 3:03

YORUMLAR

Oktay Kızılkaya
Oktay Kızılkaya - Gün önce
Bende Amatör Şekilde Süper Lig'ten Ve Dünyadan Futbol Haberleri Paylaşıyorum Banada Destek Verirmisiniz
yara öejdi
yara öejdi - 5 gün önce
Reis Kayserispor u koymamıssın
Futbol Dünyası
Futbol Dünyası - 12 gün önce
Mükemmel içerikler var
Futbol Dünyası
Futbol Dünyası - 12 gün önce
Merih demiralın yaptığı herşey kanalımda
Neşe Tan
Neşe Tan - 13 gün önce
Senmisin
Servet Ata Tan
Servet Ata Tan - 13 gün önce
Zlatan 38 yaşında 39 değil
Yusuf 17
Yusuf 17 - 13 gün önce
KJÆR ATALANTA DAN GELDİ ATALANTADAN ÖNCEKI TAKIMI SEVILLA ' YDI
Ömer Korkut
Ömer Korkut - 13 gün önce
crtdtal paleace bentekedrn memnun degil heralde
Şimdi Oyun Zamanı
Şimdi Oyun Zamanı - 13 gün önce
Palacios un eski takimiyla futbolcu karti var river plate ile
Berat Yaşar
Berat Yaşar - 13 gün önce
Her like:Merih Demiral'a geçmiş olsun
Ali SSS
Ali SSS - 13 gün önce
babel ne alaka aq zaten bombok takımız
Osman Gürel
Osman Gürel - 13 gün önce
En sonda çalan müzik çok hoş adını bilen var mı?
Kaan Vurucu
Kaan Vurucu - 14 gün önce
Yanlız onyekuru kaççak götümüze
Serkan Dönmez
Serkan Dönmez - 14 gün önce
Cenke yazik olmus
Güçlü Panter
Güçlü Panter - 14 gün önce
Abi ilk maçında ilk golünü atan en iyi ilk 11 yaparmısın
İBRAHİM BEDLEK MONTAJ
İBRAHİM BEDLEK MONTAJ - 14 gün önce
GEÇMIŞ OLSUN DUVAR GIBI ADAM MERIH DEMİRAL 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Arda E
Arda E - 14 gün önce
kjaer :(
K954 TR
K954 TR - 14 gün önce
Kral be
*PozoKin*
*PozoKin* - 14 gün önce
Kral sekidika'yı Gs Kadroda yer acmak için bursaya kiralamış doğrumu?
Oyun Manyağı
Oyun Manyağı - 14 gün önce
Arkadaşlar youtube kanalıma abone olurmusunuz...Olan herkesin inşallah bütün işleri güzel gider.Oyun videoları atacağım
Fərid Məmmədov
Fərid Məmmədov - 14 gün önce
İbra❤️Kjaer
Valyy HD
Valyy HD - 14 gün önce
*Sekidika Bursada*
John Smith
John Smith - 14 gün önce
İnce giriş.
Serkan Filiz
Serkan Filiz - 14 gün önce
Wayne rooney i göremedim transferde
Ali Hesenov
Ali Hesenov - 14 gün önce
Begovic yok
Kerem Uysal
Kerem Uysal - 14 gün önce
Ajax babeli napcak acaba
Ahmed Hasanli
Ahmed Hasanli - 14 gün önce
1:38 fotorafa bak sen sanki dugun icin🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈💛♥️
TSW KE1
TSW KE1 - 14 gün önce
way be
YouTube Cehennemi
YouTube Cehennemi - 14 gün önce
YENİDEN YENİDEN
YENİDEN YENİDEN - 14 gün önce
Trabzonspor Yıldızlarını Kaybetmeseydi bugün ilk 11'i nasil olurdu videosu kanalımda izlemek için kanalıma girmek yeterli
YENİDEN YENİDEN
YENİDEN YENİDEN - 14 gün önce
@Gamevoris Eren izledim like attım
Gamevoris Eren
Gamevoris Eren - 14 gün önce
BURHAN *Son videomuzu izleyip bize destek olurmusun!*⚡
Serpil Bostancıoğlu
Serpil Bostancıoğlu - 14 gün önce
Abi gs yabancı fazla olduğu için sekidikayi bursaspora kiraladi
Arif Ramiloğlu
Arif Ramiloğlu - 14 gün önce
Yapmaaaa DAYıııııı
ADAMM TTROLL
ADAMM TTROLL - 14 gün önce
KJEAR:ya banane ben onla aynı takımda olmam:)))
Onur Efe Köy
Onur Efe Köy - 14 gün önce
Abi guilherme gelmedi mi beşiktaş a
Eren Danaci
Eren Danaci - 14 gün önce
1:42 de Gs Sedikidakı yı Bursaya kiraladı
Eren Danaci
Eren Danaci - 14 gün önce
@Ada Aliefendioğlu ben Gs kiraladı imasında demedim GS yabancı çokluğundan kiraladı demek istedim
Ada Aliefendioğlu
Ada Aliefendioğlu - 14 gün önce
bedelsiz transfer etti kiralamadı
Aç Gözmü Ne
Aç Gözmü Ne - 14 gün önce
Geçmiş olsun biz tinercilere beşiktaş nerede
Furkan DURDU
Furkan DURDU - 14 gün önce
Dayıııı
Ali Zulfiqarov
Ali Zulfiqarov - 14 gün önce
Santrafor 39 Yaşısa Yanlış 38
emircan durdu
emircan durdu - 14 gün önce
guilherme?
MaVe Ra islami sorular
MaVe Ra islami sorular - 14 gün önce
Tosun paşa yazık oldu sana yükselecek derken palace filan dolaş
ETRO tv
ETRO tv - 14 gün önce
Oooo
SPACE SPACE
SPACE SPACE - 14 gün önce
Abi Asmir Begovicde olmalıydı milana geçdi Qarabağdan.
Repçi Kral
Repçi Kral - 14 gün önce
Beşiktaş ın aldığı adam nerede???????
BS-ZanGoSee
BS-ZanGoSee - 14 gün önce
Beşiktaş ın transferleri de ne çok muş
RaseLight
RaseLight - 14 gün önce
Aga en sondaki Bale hem kadro dışı hem transfer edilmedi bu gidişle Bale'nin sonu biraz kötü
Zımbırtı Oyun
Zımbırtı Oyun - 14 gün önce
28 aboneyim 40 yapar mıyız?
türk komandosu
türk komandosu - 14 gün önce
00:12 😭😭😭😭
Mahmut cengiz
Mahmut cengiz - 14 gün önce
Allaha Şükür be
ÖLÜMÜNE GALATASARAY
ÖLÜMÜNE GALATASARAY - 14 gün önce
*niye*
?? what??
?? what?? - 14 gün önce
Abi neden BJK yok?
Doğukan Saçkesen
Doğukan Saçkesen - 14 gün önce
Bjkinin tum yeni transferleri hayirli olsun (ben böyle isin aq)
murat sakarya
murat sakarya - 14 gün önce
Helal
Jerrys . Exe
Jerrys . Exe - 14 gün önce
700 stoper var bizim mal ersun hala stoper alio
Rafiq Cildir
Rafiq Cildir - 14 gün önce
Babel gitdimi👍 çok iyi Adam boş maş alıyordu
Adil Kaya
Adil Kaya - 14 gün önce
Bu Babel beşiktaşin kaymagını yiyor ajax ta bunu kovar bakın gorun
Hasan Öztürk
Hasan Öztürk - 14 gün önce
Reis sen konuşmayinca daha iyi olmuş sanki, umarim bundan sonra da konusmazsin..
Endrit Skeja
Endrit Skeja - 14 gün önce
Haaland nasıl 20milyon
45 değil miydi??
Teragon Power
Teragon Power - 14 gün önce
Endrit Skeja serbest kalması vardı
ihsan soylu
ihsan soylu - 14 gün önce
Ankaragücü transfer yasağını hâlâ kaldıramadı sonumuz hayır olsun.
Savaş Çay
Savaş Çay - 15 gün önce
Haaland çok ucuza gitmiş ....
Maarsy
Maarsy - 15 gün önce
sekıdıka nasıl bedelsız
Hannibal Barca
Hannibal Barca - 15 gün önce
Çok geç yapmaya başladın videoları reis
Sonraki